Právě vysíláme

Evropa 2 boduje! U mladých lidí je nejoblíbenějším rádiem. Děkujeme!

7. října 2016 13:44
Evropa 2 boduje! U mladých lidí je nejoblíbenějším rádiem. Děkujeme!

Nejposlouchanější rádio pro mladé, Evropa 2, boduje nejen v odborných soutěžích jako je Superbrands, ale i v průzkumech u samotných posluchačů. Podle nejnovějších výsledků ankety Značka roku, které se zúčastnilo celkem 5 tisíc respondentů, si zvolilo Evropu 2 jako své nejoblíbenější rádio téměř 40 % lidí ve věku 20 – 40 let. Evropa 2 pak spolu se společností Apple patří podle mladých lidí mezi značky, které v dnešní době nejvíce udávají trendy. Stanice bodovala ale i v kritériích jako je láska ke značce nebo Top of Mind.

V anketě Značka roku, v rámci které vybírají lidé ve věku 20 – 40 let z 290 značek svůj nejoblíbenější brand, získala Evropa 2 čtvrté místo. Lidé bodovali značky podle několika kritérií: láska ke značce, její unikátnost, do jaké míry splňuje potřeby, zda určuje trendy a zda si ji respondent vybaví spontánně. Evropa 2 obsadila přední místa i v kritériích jako je láska ke značce, kdy jí jako nejmilovanější značku ve své kategorii zvolilo 26% dotázaných. V ukazateli Top of Mind si značku Evropa 2 spontánně vybavilo na prvním místě 33 % lidí.

„Jsem strašně rád, že se opět potvrdilo, že Evropa 2 je u mladých vnímána velmi pozitivně a že jí hodnotí jako svůj lovebrand. Pro celý tým Evropy 2 je to nejen ocenění jejich usilovné práce, ale hlavně vnímáme toto hodnocení jako velký závazek do budoucna. Naše ambice je jednoznačně taková, že i nadále chceme být značkou, která určuje trendy v oblasti muziky, ale zároveň chceme být značkou, která přináší rádiovým posluchačům a followerům v online prostředí zážitek, novinky a hlavně zábavu. A tohle všechno tvoří esenci milované značky, značky Evropa 2,“ říká Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR.

„Unikátní na této anketě je právě oslovení a zapojení samotných spotřebitelů – posluchačů, kteří měli možnost vyjádřit, jak značky vnímají ze svého pohledu, jak je milují, nebo nesnáší, které je spontánně napadnou jako první, nebo jak určují trendy a Evropa 2 zejména v těchto zabodovala. Anketa také ukázala, že i sami spotřebitelé mají zájem na tom se ke svým oblíbeným značkám nejen vyjádřit a hlasovat pro ně, ale i se s nimi identifikovat a dát jim najevo své pocity, což je jeden z důvodů, proč jsme se ji rozhodli uspořádat,“ říká Jakub Hořický, ředitel společnosti Značka roku.