Komerční sdělení
Albert sází na spolupráci generací: Zkušenosti mají hodnotu bez ohledu na věk
dnes 0:01
Obchodní řetězec Albert dlouhodobě dokazuje, že věková rozmanitost na pracovišti je klíčem k úspěchu.
Se svými více než 330 pobočkami a 20 tisíci zaměstnanci patří k největším zaměstnavatelům v Česku a hrdě se hlásí k myšlence, že každý má co nabídnout – bez ohledu na věk. I proto se stal hrdým partnerem projektu Budoucnost potřebuje každého, který podporuje mezigenerační spolupráci a začlenění všech věkových skupin do pracovního života.
„Naše zkušenost říká, že věk je opravdu jen číslo – praxe v maloobchodu to potvrzuje. Každý, kdo se chce posouvat a pracovat na sobě, má co nabídnout. A je úplně jedno, jestli je mu 22 nebo 52 let,“ říká Denisa Maternová, manažerka péče o zaměstnance a interní komunikace v Albert Česká republika.
Generace 45+ v centru pozornosti
V Albertu společně pracují všechny generace. Starší zaměstnanci z generace X, tzv. „baby boomers“ i „tiché generace“ předávají své cenné zkušenosti mladším kolegům z generací Y a Z. Podnik si jejich přínosu váží – oceňuje nejen jejich know-how, ale také schopnost mentorovat, přehled a loajalitu. Přes 10 % zaměstnanců je tu déle než 15 let, a stovky z nich dokonce přes 20 let.
Albert pro generaci 45+ nabízí:
- možnost méně fyzicky náročné práce
- flexibilní pracovní dobu a zkrácené úvazky
- zaměstnaneckou skupinu Zkušený Albert
- zdravotní programy zaměřené na prevenci
- podporu sendvičové generace, která pečuje o děti i rodiče
- aktivní zapojení do multigeneračních týmů
Diverzita jako běžná součást firemní kultury
Zaměstnanci v Albertu se zapojují do rozmanitých aktivit v rámci Festivalu diverzity nebo při oslavách mezinárodních dnů, jako je Mezinárodní den mužů, Den otců, Den matek či Den proti homofobii a transfobii. Albert podporuje rozmanitost i skrze zaměstnanecké skupiny jako Young Ahold Delhaize, Albert Pride nebo právě Zkušený Albert.
Albert je tak příkladem moderního a odpovědného zaměstnavatele, který staví na respektu, spolupráci a důvěře mezi generacemi – a dává každému šanci být součástí budoucnosti.