Právě vysíláme

Slavné značky napálily na apríla řadu zákazníků. Jaký žertík si připravil McDonald’s či Tinder?

2. dubna 2019 13:10
Slavné značky napálily na apríla řadu zákazníků. Jaký žertík si připravil McDonald’s či Tinder?

1. duben je vždy ve znamení aprílu. A protože je tento den plný vtípků už za námi, můžeme si zrekapitulovat, co si pro své zákazníky na apríla připravily ty nejznámější značky z celého světa .

Tak třeba australský McDonald´s nabídl hamburger plněný vrstvami kyselých okurek, který vzbudil reálný zájem. Ten ale společnost okamžitě zchladila sdělením, že imaginární pokrm byl k mání pouze „do včerejška“.

Google zase vzkřísil legendární mobilní hru Snake (Had) a přidal ji do své aplikace Google Maps

Internetová streamovací služba BBC iPlayer pro změnu bodovala s pohotovostním tlačítkem, které umožňuje „za použití pokročilých metadatových technik“ přeskakovat erotické scény.

Automobilová značka Kia si vystřelila z mladé generace a jejího vztahu k elektronickým zařízením všeho druhu, když místo volantu přišla s řídicí jednotkou v podobě dotykové obrazovky. Klakson se na ní aktivuje dvojitým poklepáním a zatáčení přejetím prstem doleva nebo doprava.

Americký provozovatel alternativní taxislužby Uber nabídl zákazníkům skákací tyče a australská letecká společnost Virgin Australia leteckou rozvážku jídel. Díky profesionálnímu třicetisekundovému reklamnímu spotu tomu mnoho lidí uvěřilo, podotýkají australská média.

Seznamovací aplikace Tinder přišla s oznámením, že na základě četných stížností začne ověřovat výšku svých uživatelů, aby nepředstírali, že měří více než ve skutečnosti. Uživatelé dostali pokyn, aby nahráli svou fotku, na níž stojí „vedle jakéhokoli komerčního objektu“. Pokud o své výšce nelžou, slíbil jim Tinder příslušné ověření.

 

 

Zdroj: ČTK, YouTube, Instagram

Články, které by tě mohly zajímat