Zorka Hajdová a Pavel Cejnar popisují reklamu nevidomým dětem. Kdo se s tím popasoval líp?
Nadace Leontinka je neziskovka, jejímž mottem je „vnášet světlo do života“ zrakově postižených dětí a mladých lidí.
Pomáhá jim začlenit se lépe do společnosti, dosáhnout vzdělání, které si přejí, umožňuje jim účastnit se nejrůznějších volnočasových aktivit… Stará se zkrátka o to, aby život nevidomých dětí byl stejně plnohodnotný jako život nás zdravých.
Evropa 2 je hrdým parterem Leontinky a ráda se k pomoci zrakově postižených dětem přidává. Pokud byste i vy chtěli pomoci, mrkněte sem.
V duelu Zorky a Páji si oba moderátoři vyzkoušeli, jaké to je popisovat něco, co se vám děje před očima, pouze slovy. Kdo se s tím popasoval líp? To rozhodujete vy!