Právě vysíláme

Čtvrtý Summer Camp Evropy 2

I toto léto se vám hlásíme z dětského letního tábora Evropy 2.

I letos v létě pořádáme letní dětský tábor pro výherce naší soutěže: Ukaž, jaký jsi táborník. Šedesát dětí se sešlo v krásném prostředí Prachovských skal, aby tu pod vedením hlavního táborníka Tomáše Zástěry prožilo týden plný her, táboráků, koncertů známých hudebníků a na jeho konci se zúčastnilo živého vysílání Evropy 2.

Den první – neděle

Neděle byla ve znamení vymýšlení oddílových vlajek a pokřiků. Stihli jsme si opéct špekáčky a u táboráku jsme si udělali generálku pokřiků – příprava na zítřejší dopoledne, kdy to už bude naostro a za Evropáky, speciální táborovou měnu.

Den druhý – pondělí

Dopoledne proběhlo oficiální představení oddílových vlajek a pokřiků. Odborná porota hodnotila vizuální i verbální provedení, výsledky se týmy dozví večer.

Následoval DJský workshop Ondry Vodného, včetně hudebního kvízu, ukázek DJských stylů a volby nejlepšího táborového DJe!

Po výletu do Prachovských skal jsme tu přivítali dalšího hosta! K táboráku si s námi přišel zazpívat a na kytaru zahrát Tomáš Klus. Panovala skvělá atmosféra, zpívalo se a tancovalo a přidávalo se několikrát ❣️.

Den třetí – úterý

Dopoledne jsme hráli oddílové hry v lese a odpoledne jsme se vydali na koupaliště!

Ani téměř devítikilometrový výlet děti neunavil. Večer jsme si zazpívali u ohně s Miraiem Navrátilem a upřímně muselo nás být slyšet hooodně daleko 🎶😉. Koncert měl neuvěřitelnou atmosféru, jak v O2 areně.

Den čtvrtý – středa

Čtvrtý den Summer Campu je pořádně nabitý! Dopoledne byl na programu naučný workshop první pomoci, o který se postarala organizace PrPom! Děkujeme! 👏🏽

Odpoledne táborníky čekala Survivor stezka, kterou si vyzkoušel i náš El CapitanTomáš Zástěra. Ve volném čase si děti připravovaly zvídavé otázky pro Bena Cristovao, ten přijel ve velkém stylu a téměř všech šedesát dětí svezl na Onewheelu. Bene, tleskáme! 🥰

O táborovou kuchyni se celý den postarala restaurace Forky’s. Jde o jednu z oblíbených Benových plant based restaurací. K snídani byly párky s fazolemi, k obědu plněné bramborové knedlíky s uzeným a zelím, vydatné menu jsme zakončili velkým šťavnatým burgerem. Hádankou pro děti bylo, zda poznají, že je celé menu veganské. Dětem to prozradil po večeři Ben, který si pro ně tohle překvapení připravil a popovídal si s nimi o tom, proč se stal veganem.

Větu: „Kdy přijede Leoš Mareš?“ slyšeli vedoucí snad tisíckrát. Děti se dočkaly a do tábora Leoš dorazil, užil si s nimi prima večer včetně Benovy přednášky. Následovalo velké finále: koncert Bena u ohně! 🎶 A musíme říct, že jel BOMBY! 💥 Co víc si člověk může přát? Těšíme se na zítřek! 😍

Den pátý – čtvrtek

Dopoledne si děti užily taneční workshop s taneční školou Prestige. Moc děkujeme! Odpoledne jsme absolvovali Survivor olympiádu, kterou slavnostně zahájil vedoucí tábora Tomáš Zástěra, který málem uhořel 🔥. Podívej se na vtipné video 🤣.

O večerní zábavu se postaralo DJské duo z Večera na MaXXimum Petr Říbal a Ondra Urban, kteří převzali štafetu po Benovy a jeli doslova bomby. Na diskotéce nechyběly konfety a pořádná dávka hudebních hitů! Večer děti zakončily bojovkou.

Den šestý – pátek

Poslední den Summer Campu začal akční rozcvičkou a luxusní snídaní, kterou nám přijel připravit Nominal. Následoval workshop Lucky Bechynkové, na kterém si děti mohly vytvořit vlastní náramek. Některým to šlo rychle, jiným pomaleji, ale díky pomoci Lucky se všem podařilo vyrobit originální suvenýr ze Summer Campu Evropy 2! Jakmile byly všechny náramky hotové, začaly přípravy na živé vysílání přímo z kempu.

Živé vysílání z prostoru mimo studio je pro produkční a moderátory trochu náročné, ale Pavel Cejnar s Luckou Bechynkovou žádné znamení stresu ani nepohodlí neprojevili. Naopak vysílání z krásného prostředí Prachovských skal si užívají a také se vždy těší na nejlepší holandský řízek pod sluncem! Sláva kuchaři Martinovi 🤤.

Po zprávách se představily jednotlivé oddíly dětí, které posluchačům popsaly dění tábora! V 15:00 hodin přebrala štafetu Odpolední show Evropy 2 Zorka Hejdová a vedoucí tábora Tomáš Zástěra, který musel mámě zavolat i z tábora, ta mu to do vysílání pěkně osolila.

Tomáš Zástěra se hlásí mámě ze Summer campu

El Capitan a vedoucí tábora Tomáš Zástěra se pochopitelně musel přihlásit mámě i ze Summer campu Evropy 2.😅 Rovnou dostal zákaz na příští rok.🫣 Voda drahá, elekřina drahá. Tak snad máma Tomáše příští rok s námi pustí.🤣

Posted by EVROPA 2 on Saturday, August 20, 2022

Den sedmý – sobota

Poslední ráno Summer Campu a tak nálada byla poněkud smutná. Táborníkům se domů ještě nechtělo, ale všechno ovšem má svůj čas a tak si po snídani sbalili věci a uklidili stany. Tomáš je následně svolal na dvůr, kde se konal poslední nástup letošního letního tábora. Pro děti dorazil autobus, který zajistili Auta Super a z krásného prostředí Prachovských skal odvezl bezpečně děti zpět do Prahy. Děkujeme.

Letošní Summer Camp Evropy 2 je sice za námi, ale už teď se těšíme na příští rok.