Právě vysíláme

Pátý Summer Camp Evropy 2

I toto léto se vám hlásíme z dětského letního tábora Evropy 2.

I tento rok vyrážíme do Prachovských skal na speciální letní tábor Summer Camp Evropy 2! Šedesát dětí, výherců naší soutěže Ukaž, jaký jsi táborník, si tu užije jedinečný týden plný táborových her, vystoupení známých zpěváků a oddílových soutěží završený živým vysíláním v éteru Evropy 2.

To celé již tradičně pod taktovkou hlavního táborníka Tomáše Zástěry!

Den první – neděle

Odstartováno! Cesta autobusem z Prahy nebyla dlouhá, během hodinky jsme se ocitli v tábořišti. Děti se ubytovaly, rozdělily se do oddílů, vymyslely si pokřiky a vytvořily vlajky. Stihli jsme si zahrát první vybíjenou a volejbal a večer proběhl táborák, kde si všichni upekli buřta. První den je vždy ve znamení seznamování, ovšem pozor, Summer Camp Evropy 2 teprve začíná!

Den druhý – pondělí

V pondělí se Summer Camp Evropy 2 už naplno rozjel. Ráno čekal táborníky budíček v 8:30 hodin a poté snídaně. Po nástupu předvedly všechny družinky svůj pokřiky, a nutno podotknout, že se jim opravdu povedly.

Odpolední program byl jasný – výlet do Prachovských skal. Ačkoliv byl velmi horký den, prostředí skal všechny nadchlo a děti si pořádně pošlapkaly do schodů.

Večer navštívil Summer Camp zpěvák Xindl X a po večeři předvedl u táboráku skvělý koncert. Děti si s ním vyzkoušely i první opravdický rozhovor na kameru.

Den třetí – úterý

Dnešní den jsme začali kurzem první pomoci. Odpoledne nás čekala koupačka, na kterou jsme se po horkém dni opravdu těšili!

Na večer nás pak navštívil Patrik Hezucký a zakončení dne si vzal na starost Mirai Navrátil, který nám uspořádal báječný koncert!

Mrkněte na sestřih všeho, co jsme tu dnes zažili 👇

Den čtvrtý – středa

Čtvrtý den Summer Campu Evropy 2 máme za sebou! Dopoledne jsme strávili s tanečníky na tanečním workshopu a odpoledne nás čekala dobrodružná kanadsko-finská stezka!

Večer nám přijel zahrát Ben Cristovao se s svým kytaristou Karolem Komendou! Jak jsme se měli? Podívejte…

Den pátý – čtvrtek

Dnešek byl ve znamení olympiády a soutěžních klání! Děti soutěžily v několika disciplínách, nechyběla mezi nimi jízda na kárkách, lukostřelba či střelba ze vzduchovky.

Odpoledne nás přijel navštívil moderátor a DJ Ondra Vodný, který si pro nás připravil DJský workshop a večer završil diskotékou.

A kdo si myslel, že tou dnešní program končí, velmi se pletl. Pod pláštěm tmy si děti vyzkoušely ještě stezku odvahy a to kompletně bez mobilů či baterek! A všechny to zvládly skvěle.

Den poslední – pátek

V pátek jsme vysílací studio Evropy 2 převezli na Summer Camp. Přijel sem za námi Pavel Cejnar, Zorka Hejdová a Katka Podrazká a celé odpoledne jsme do éteru vysílali z Prachovských skal. Mohli jste tak slyšet rozhovory se všemi umělci a tvářemi našeho rádia, které s nimi děti udělaly v průběhu campu.

Kromě toho jsme taky soutěžili o poslední Evropáky a večer si za ně pak děti nakoupily sladkosti a maličkosti na táborové pouti.

A nakonec nemohla chybět diskotéka.

Všechno musí jednou skončit a Summer camp Evropy 2 není výjimkou.

Už teď se ale těšíme na příští rok!